MÜÜGITINGIMUSED

  1.      Üldtingimused

1)     Käesolevad müügitingimused kehtivad www.estiilofit.ee (edaspidi internetipoes), mida haldab OÜ Jugador.

2)     Müügitingimused reguleerivad OÜ Jugador (edaspidi müüja) ja internetipoes ostu sooritava isiku (edaspidi klient) vahelisi tekkivaid õigussuhteid.

3)     Müügitingimustes reguleerimata küsimustes lähtuvad pooled Eesti Vabariigis kehtivatest õigusnormidest.

4)     Internetipoes ostu vormistamisega kinnitab klient, et on tutvunud käesolevate müügitingimustega ning nõustub neid järgima.

5)     Müüjal on õigus ette teatamata ja ühepoolselt müügitingimusi muuta. Kliendi jaoks kehtivad ostu sooritamise hetkel kehtinud müügitingimused.

  1.      Lepingu sõlmimine

1)     Kliendil on võimalik osta internetipoes müüja poolt pakutavat kaupa.

2)     Kliendi ja müüja vaheline müügileping jõustub hetkel, kui kliendi poolt tasutud kauba ostuhind on laekunud müüja arveldusarvele.

3)     Kui esitatud tellimuse eest ei ole raha laekunud müüja arvelduskontole 3 kalendripäeva jooksul, siis loetakse seda kliendi sooviks ostust loobuda ning tühistatakse tellimus. Enne tellimuse tühistamist saadab müüja kliendile meeldetuletuse e-mailile.

  1.      Kauba kohaletoimetamine

1)     Kaup postitatakse kliendile esimesel võimalusel peale müügilepingu jõustumist, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul.

2)     Kohaletoimetamise viisiks on SmartPOST'i või Omniva pakiautomaadi teenus, kuid kliendil on võimalik ka ise kaubale järele tulla Tartus aadressil Pikk 12. 

3)     Itella SmartPOST pakiautomaat:

  • müüja saadab kliendi poolt tellitud kauba kliendi määratud SmartPOST'i pakiautomaati;     
  • kaup jõuab üldjuhul pakiautomaati 3 tööpäeva jooksul alates lepingu jõustumisest;
  • kui tellitud kaup on jõudnud SmartPOST pakiautomaati, saadetakse kliendile selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi;
  • saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates paki sisestamisest. Kui Klient ei ole pakki 7 kalendripäeva jooksul välja võtnud, tagastatakse see müüjale. Kui pakk on müüjale tagastatud, tuleb paki kättesaamiseks kliendil postikulu uuesti tasuda.

4)     Omniva pakiautomaat:

  • müüja saadab kliendi poolt tellitud kauba kliendi määratud Omniva pakiautomaati;
  • kaup jõuab üldjuhul pakiautomaati 3 tööpäeva jooksul alates lepingu jõustumisest;
  • kui tellitud kaup on jõudnud Omniva pakiautomaati, saadetakse kliendile selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi;
  • saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates paki sisestamisest. Kui Klient ei ole pakki 7 kalendripäeva jooksul välja võtnud, tagastatakse see müüjale. Kui pakk on müüjale tagastatud, tuleb paki kättesaamiseks kliendil postikulu uuesti tasuda.

5)     Tellimused alates 40 € postitatakse kliendile tasuta.

  1.      Tellimusest taganemine

1)     Ostetud kaupa on võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates kauba SmartPOST pakiautomaatist kättesaamisest. Kauba tagastuseks saata teavitus aadressile info@estiilofit.ee ja märkida järgnev info:

  •          Tellija nimi
  •          Tellimuse number
  •          Tagastatav toode
  •          Palun kirjuta ka taganemise põhjus

2)     Klient tagastab kauba müüjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse tegemisest.

3)     Kauba tagastamise meetodi lepib klient müüjaga kokku. Tagastamise kulud kannab klient kuni 10 euro ulatuses, välja arvatud juhul, kui üleantud asi ei vasta tellitule.

4)    Müüja tagastab tagastatud toote kättesaamisel ning üle kontrollimisel kliendile hiljemalt 14 päeva möödumisel kõik kliendilt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas kliendi kantud asja kättetoimetamise kulud. Tagastatud kauba ostusumma kannab müüja kliendi samale pangakontole, millelt toimus tasumine.

5)      Kliendi kantud asja kättetoimetamise kulud kannab müüja kliendile tagasi juhul, kui klient tagastab kogu tellimuse. Kui klient tagastab müüjale kogu tellimusest ainult ühe toote, siis kliendi kantud kättetoimetamis kulusid ei tagastata.

6)     Tagastada ei saa sokke, salle.

7)     Tagastatav kaup peab olema kasutamata, rikkumata, siltidega ja originaalpakendis.

  1.      Isikuandmete käitlemine

1)     Klient annab internetipoe kasutamisega nõusoleku müüjale (isikuandmete töötlejaks on OÜ Jugador) enda isikuandmete töötlemiseks käesolevas lepingus sätestatud tingimustel.

2)     Isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning neid kasutatakse teenuse osutamiseks.

3)     Müüjal on vajalik teatud isikuandmete edastamine kolmandatele isikutele seoses kauba kättetoimetamisega.

4)     Müüja järgib isikandmete kaitsega seotud seadusandlust ning tavasid ja ei edasta kliendi isikuandmeid kõrvalistele isikutele.

  1.      Vastutus ja vääramatu jõud

1)     Müüja ja klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

2)     Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

  1.      Muud tingimused

1)     Müüjal on õigus keelduda kliendilt tellimuse vastuvõtmisest ja müügilepingu sõlmimisest omal äranägemisel.

2)     Poolte vahelised kauba ostmisega seotud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel.